خانه / مقالات / خرید زمین در متاورس

خرید زمین در متاورس

قبل از اینکه به بحث در مورد خرید زمین در متاورس بپردازیم ، بهتر است متاورس را تعریف کنیم : متاورس همان فضایی است که شما می‌توانید در آن شروع به خرید زمین مجازی کنید. در واقع روش‌های متفاوتی برای کسب درآمد در این فضا وجود دارد که یکی از آن روش ها خرید و فروش زمین مجازی در متاورس است. صاحبان زمین‌های مجازی می‌توانند آنها را به افراد دیگر اجاره دهند و از این طریق دوباره درآمدی برای خود ایجاد کنند. نکته قابل توجه این است که سرمایه‌گذاران برای خرید زمین مجازی پول واقعی می‌دهند. حتما برای شما هم سوال است که هدف از خرید زمین در متاورس چیست؟ در واقع توسعه دهندگان بازی تجربیاتی را بر روی آنها منتشر می‌کنند که این تجربیات توسط گیمر ها انجام می‌شود. در واقع گیمرها هم با بازی کردن درآمد بالایی کسب می‌کنند. حتی امکان اجاره زمین‌ها هم وجود دارد.

اگر تصمیم به خرید تکه‌ای زمین یا هر NFT دیگری در جهان دیجیتال آن پروژه دارید، باید نسبت به موفقیت کلیت آن پروژه در آینده اطمینانی نسبی داشته باشید. شاید بتوان توکن‌های یک پروژه را با ضرر فروخت و به راحتی از آن خارج شد، اما در خصوص اقلامی که نقد پذیری سختی دارند مثل NFTها ، بی احتیاطی ممکن است باعث شود که خریدار اول و آخر آن NFT خود شما باشید. سرمایه‌گذاری در NFTها، سرمایه‌گذاری ریسکی و با سودهای وسوسه‌ انگیز است.

خرید زمین در متاورس

برای خرید زمین در متاورس به نکات زیر توجه کنید:

  • به جامعه کاربری پروژه توجه کنید.
  • در مورد تیم توسعه‌دهنده تحقیق کنید.
  • به شرایط رویداد‌های فروش دقت کنید.
  • در هنگام خرید از بازارهای ثانویه به اصالت املاک و اقلام توجه ویژه داشته باشید.
  • خصوصیات زمین را مدنظر قرار دهید.

خرید زمین در متاورس

چگونگی خرید زمین در متاورس از سایت پروژه ها

از بازارهای املاک متاورس، مانند Decentraland، Axis Infinity یا Sandbox دیدن کنید و در پلتفرم وارد شوید.

قطعات مختلف زمین های موجود را مرور کنید و قیمت آنها را مقایسه کنید.

پس از انتخاب قطعه دیجیتالی زمینی که می خواهید بخرید، برای مطالعه بیشتر در مورد آن، روی همان کلیک کنید. در اینجا، مهم است که به یاد داشته باشید یک پلتفرم دارایی متاورس خاص، فقط به شما امکان می ‌دهد از پلتفرم آن‌ ها با استفاده از ارز رمزنگاری تایید شده خرید کنید.

به عنوان مثال، Decentraland تنها به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از MANA، یک ارز رمزپایه ایجاد شده توسط خود Decentraland، املاک را خریداری کرده و یا بفروشند.

گام بعدی این است که کیف پول دیجیتالی خود را به حساب پلتفرم ملک خود پیوند دهید. برای اینکار، ابتدا باید یک کیف پول دیجیتالی سازگار تهیه کنید. Metamask، محبوب ترین کیف پول دیجیتال موجود در بازار امروز است. تقریباً با هر پلتفرم دارایی در متاورس سازگار است.

مهم است که کیف پول دیجیتال خود را با ارز دیجیتالی که با پلتفرم دارایی دیجیتال انتخاب شده شما سازگار است، شارژ کنید. شما به راحتی می توانید از طریق بسیاری از صرافی ها خرید کنید و رمز ارزها را با خیال راحت در کیف پول دیجیتال خود ذخیره کنید. پس از اتمام انتخاب زمین و تامین مالی کیف پول دیجیتال لینک شده خود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه “خرید” را فشار دهید.

پس از تکمیل تراکنش خرید زمین در متاورس، قطعه زمین دیجیتال خریداری شده توسط شما به شکل NFT در کیف پول دیجیتالی مرتبط شما ذخیره می شود. می توانید زمین خریداری شده خود را در تب “NTFs” در کیف پول دیجیتال خود مشاهده کنید.

چگونگی خرید زمین در متاورس از طریق سایت OpenSea

این بازار یک بازار ثانویه است که شما می توانید بسیاری از NFTها و زمین‌های پروژه های معتبر مثل سندباکس را خریداری کنید. قطعاً شما برای خرید زمین مجازی باز هم باید برای خود یک حساب کاربری در OpenSea ایجاد کنید. حتی برای استفاده از زمین‌ها در پلتفرم هم باید یک حساب کاربری در The Sendbox ایجاد کنید.

به این صورت می‌توانید زمین مورد انتخابی خود را با ارز Sand و یا ETH در OpenSea خریداری کنید. این موضوع کاملاً بستگی به انتخاب فروشنده دارد. توصیه ما به شما این است که حتماً از یک کیف پول مثل متامسک در هر دو پلتفرم استفاده کنید. باقی مراحل هم شبیه به خرید زمین در متاورس از طریق سند باکس است.

www.opensea.io

خرید زمین در متاورس

بازدیدها: 20

همچنین ببینید

معاملات اسپات

معاملات اسپات (Spot trading) ارز دیجیتال چیست؟

برای خرید ، فروش یا معاملات رمزارزها، روش‌های معاملاتی مختلفی وجود دارد ، یکی از ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *